kandideerimine 2025 moeetendustele on avatud 1 november - 10 veebruar


Kandideerima on oodatud disainerid, kes rakendavad oma loomingus jätkusuutlikke praktikaid, 2025. aastal toimuvale kolmele Estonian Fashion Festivali etendusele: Mood-Performance-Tants, OmaMood ja Antoniuse moeetendus.

Kandieerima oodatakse disainereid, kes kasutavad oma loomingus kestlikke moepraktikaid, olgu selleks taaskasutus, eetilised tootmisviisid või uuenduslikud lahendused materjalidele või tootmisprotsessidele. Estonian Fashion Festival pakub omalt poolt platvormi, mis toetab loomingulist arengut ning aitab disaineritel muuta oma tootmisprotsessid veelgi keskkonnasõbralikumaks.

Kandideeri, et liituda vastutustundliku moekogukonnaga!

KANDIDEERIMISE PROTSESS

  • Kandideerimine avatud 1.11.2024
  • Kandideerimine lõppeb 10.02.2025 (k.a)
  • Kandideerimiseks tuleb hiljemalt 10.02.2025 (k.a) esitada täidetud kandideerimise avaldus ja jätkusuutlikkuse ankeet ning kinnitada moefestivali ja –etenduste korralduslikud reeglid
  • Estonian Fashion Festivali moeetendustel ülesastuvad disainerid valib välja konkursi žürii, kuhu kuuluvad oma ala eksperdid
  • Disainereid ja avalikkust teavitatakse valikust hiljemalt 04.03.2025


VALI MOEETENDUS MILLELE SOOVID KANDIDEERIDA


NB! 20 novembril toimub tasuta veebipõhine infotund kõikidele, kes on huvitatud Estonian Fashion Festivalile kandideerimisest.
Osalemiseks registreeri end siin

ESTONIAN FASHION FESTIVAL PAKUB MOEETENDUSTELE VÄLJA VALITUD DISAINERITELE

 Moeetenduse professionaalne korraldus:

  • ruum, inventar, heli, valgus, deko jne
  • korraldusmeeskond (lavastaja, koreograaf, stilist, muusika, vabatahtlikud jne)
  • meigi- ja soengutiim
  • festivalile eelnev näitus
  • moeetendusele järgnev pop-up ala

 Professionaalset kvaliteetset foto- ja videomaterjali:

  • moeetenduse eelsed reklaamfotod
  • fotod kogu moeetenduse päevast (ettevalmistused, tagalava melu, proovid, autasustamine, õnnitlused, pop-up müük, suhtlus publikuga)
  • fotod ja video kollektsiooni kõikidest komplektidest moeetenduse laval
  • fotod kogu kollektsioonist moeetenduse fotoseinal

Reklaami ja kajastusi: 

  • moefestivali ja –etenduste kodulehtedel ning sotsiaalmeedia kanalites
  • aastane tasuta reklaampind festivali kodulehel Disainerite andmebaasis
  • moefestivali pildipangas ja järelvideotes
  • kohalikus ja rahvusvahelises meedias 
  • festivali sponsorite ja toetajate kanalites
  • festivali külastavate moeprofessionaalide ja mõjuisikute kanalites

 Ekspertide tuge ja koolitusi:

  • mentorlust soovitud valdkonnas
  • koolitust jätkusuutlikkuse, turunduse ja moeshow teemal
  • jätkusuutlikkuse enesehindamise tööriista
  • ekspertide personaalset tagasisidet
  • arengut ja müüki toetavaid auhindu

 Võrgustikku kuulumist ja kontakte: 

  • moevaldkonna professionaalidega
  • festivalil osalevate disaineritega
  • festivali korraldustiimiga
  • pressi, mõjuisikute ja ekspertidega

   EFF´il osalemise tulemusena:

  • kasvab disaineri konkurentsivõime ja tuntus
  • tõuseb disainerite teadlikkus ja tase jätkusuutlikkusest, turundusest jpm
  • suureneb disaineri kontaktide võrgustik ja kogemustepagas